1 |
Ветчинкіна С. О.
|
—
|
358.100 |
До наказу (контракт) |
169 17.1 172
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 169
- Інші показники конкурсного відбору: 17.1
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 172
|
—
|
+ |
2 |
Туманова С. І.
|
—
|
346.480 |
До наказу (контракт) |
156 14.48 176
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 156
- Інші показники конкурсного відбору: 14.48
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 176
|
—
|
+ |
3 |
Ігнатьєва А. М.
|
—
|
344.910 |
До наказу (контракт) |
148 12.91 184 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 148
- Інші показники конкурсного відбору: 12.91
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 184
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
+ |
4 |
Куриляк А. І.
|
—
|
340.860 |
До наказу (контракт) |
151 14.86 175
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 151
- Інші показники конкурсного відбору: 14.86
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 175
|
—
|
+ |
5 |
Сергієнко Ю. А.
|
—
|
339.960 |
До наказу (контракт) |
156 14.96 169
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 156
- Інші показники конкурсного відбору: 14.96
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 169
|
—
|
+ |
6 |
Кубікова Д. Д.
|
—
|
296.540 |
До наказу (контракт) |
126 15.54 155
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 126
- Інші показники конкурсного відбору: 15.54
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 155
|
—
|
+ |
7 |
Блажко М. В.
|
—
|
295.650 |
До наказу (контракт) |
115 15.65 165
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 115
- Інші показники конкурсного відбору: 15.65
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 165
|
—
|
+ |
8 |
Самохвалова Д. О.
|
—
|
291.270 |
До наказу (контракт) |
115 12.27 164
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 115
- Інші показники конкурсного відбору: 12.27
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 164
|
—
|
+ |
9 |
Яловега Г. В.
|
—
|
284.540 |
До наказу (контракт) |
110 11.54 163 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 110
- Інші показники конкурсного відбору: 11.54
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 163
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
10 |
Філоненко В. С.
|
—
|
283.380 |
До наказу (контракт) |
110 12.38 161
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 110
- Інші показники конкурсного відбору: 12.38
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 161
|
—
|
+ |
11 |
Вітович К. Є.
|
—
|
281.360 |
До наказу (контракт) |
105 16.36 160
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 105
- Інші показники конкурсного відбору: 16.36
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 160
|
—
|
+ |
12 |
Чуєшкова В. Д.
|
—
|
274.590 |
До наказу (контракт) |
100 13.59 161
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 100
- Інші показники конкурсного відбору: 13.59
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 161
|
—
|
+ |
13 |
Салдаєва Ю. Г.
|
—
|
383.220 |
Рекомендовано (контракт) |
185 17.22 181 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 185
- Інші показники конкурсного відбору: 17.22
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 181
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
14 |
Подорожня А. В.
|
—
|
350.930 |
Рекомендовано (контракт) |
171 16.93 163
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 171
- Інші показники конкурсного відбору: 16.93
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 163
|
—
|
— |
15 |
Кінаш В. О.
|
—
|
341.610 |
Рекомендовано (контракт) |
142 16.61 183 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 142
- Інші показники конкурсного відбору: 16.61
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 183
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
16 |
Сірбіладзе А. Р.
|
—
|
310.540 |
Рекомендовано (контракт) |
142 16.54 152
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 142
- Інші показники конкурсного відбору: 16.54
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 152
|
—
|
— |
17 |
Ружина Д. Д.
|
—
|
308.430 |
Рекомендовано (контракт) |
110 15.43 183
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 110
- Інші показники конкурсного відбору: 15.43
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 183
|
—
|
— |
18 |
Сікаленко О. О.
|
—
|
306.550 |
Рекомендовано (контракт) |
121 13.55 172
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 121
- Інші показники конкурсного відбору: 13.55
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 172
|
—
|
— |
19 |
Гладкова М. С.
|
—
|
397.910 |
Відмова |
190 17.91 190
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 190
- Інші показники конкурсного відбору: 17.91
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 190
|
—
|
— |
20 |
Воронкова К. В.
|
—
|
394.170 |
Відмова |
185 18.17 191
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 185
- Інші показники конкурсного відбору: 18.17
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 191
|
—
|
— |
21 |
Білоцерківська М. М.
|
—
|
390.850 |
Відмова |
190 15.85 185 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 190
- Інші показники конкурсного відбору: 15.85
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 185
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
22 |
Лавренко М. В.
|
—
|
387.110 |
Відмова |
192 15.11 180
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 192
- Інші показники конкурсного відбору: 15.11
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 180
|
—
|
— |
23 |
Демянів Ю. І.
|
—
|
384.860 |
Відмова |
176 17.86 191 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 176
- Інші показники конкурсного відбору: 17.86
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 191
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
24 |
Боєва В. Д.
|
—
|
384.240 |
Відмова |
181 17.24 186
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 181
- Інші показники конкурсного відбору: 17.24
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 186
|
—
|
— |
25 |
Колодій Д. О.
|
—
|
380.570 |
Відмова |
171 17.57 192 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 171
- Інші показники конкурсного відбору: 17.57
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 192
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
26 |
Гудименко Г. І.
|
—
|
359.330 |
Відмова |
171 14.33 174
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 171
- Інші показники конкурсного відбору: 14.33
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 174
|
—
|
— |
27 |
Альянах В. О.
|
—
|
320.230 |
Відмова |
115 17.23 188
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 115
- Інші показники конкурсного відбору: 17.23
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 188
|
—
|
— |
28 |
Баландіна М. Є.
|
—
|
320.180 |
Відмова |
151 15.18 154
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 151
- Інші показники конкурсного відбору: 15.18
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 154
|
—
|
— |
29 |
Ваніна К. І.
|
—
|
312.750 |
Відмова |
126 13.75 173 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 126
- Інші показники конкурсного відбору: 13.75
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 173
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
30 |
Мирошниченко К. А.
|
—
|
310.700 |
Відмова |
134 14.7 162 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 134
- Інші показники конкурсного відбору: 14.7
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 162
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
31 |
Савченко А. Р.
|
—
|
164.680 |
Відмова |
148 16.68 0 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 148
- Інші показники конкурсного відбору: 16.68
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 0
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |
32 |
Попова Т. С.
|
—
|
14.810 |
Відмова |
0 14.81 0
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 0
- Інші показники конкурсного відбору: 14.81
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 0
|
—
|
— |
33 |
Дубровська А. К.
|
—
|
11.120 |
Відмова |
0 11.12 0 1
- Іноземна мова (англійська, німецька, французька або іспанська): 0
- Інші показники конкурсного відбору: 11.12
- Фаховий екзамен «Історія, теорія та технології реклами та зв’язків з громадськістю» (письмово): 0
- Основи реклами та зв’язків з громадськістю (письмово): 1
|
—
|
— |