ЛАНАУ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 3 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 2 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 3 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3Б
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Менеджмент |
8 max | 8 | 2 | — |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Менеджмент |
2 max | 2 | 1 | — |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Менеджмент |
— | 7 | 7 | 0 | 5 |
|
Б
|
Менеджмент |
— | 3 | 3 | 0 | 5 |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Менеджмент |
— | 5 | 5 | 0 | 5 |
|
Б
|
Менеджмент |
— | 5 | 5 | 0 | 5 |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 20 | 20 | 0 | — |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 10 | 10 | 0 | — |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б4Б
|
аеронавігація |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
обслуговування повітряних суден |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
обслуговування повітряних суден |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
обслуговування повітряних суден |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 7 | 7 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | 2 |
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 2 | 0 |
|
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б2М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б3М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | — |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 1 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б2М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Менеджмент |
n/a | n/a | 5 | — |
|
|
М
|
Менеджмент |
n/a | n/a | 5 | — |
|
|
М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 5 |
|
|
М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 5 |
|
|
М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 5 |
|
|
М
|
Менеджмент |
— | n/a | 0 | 5 |
|
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 8 | 8 | 3 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 8 | 8 | 9 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 3 | 3 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 4 | 4 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 1 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | — |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 21 | 21 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 16 | 16 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 6 | 6 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 10 | 10 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 10 | 10 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 3 | 3 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 3 | 3 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|
М
|
Авіаційний транспорт |
— | 1 | 1 | 0 | 50 |
|