КІКЦНТУ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Економіка |
10 | 30 | 20 | 23 | 29 |
|
М
|
Облік і оподаткування |
6 | 30 | 24 | 17 | 12 |
|
М
|
Комп’ютерна інженерія |
25 | 50 | 25 | 63 | 87 |
|
М
|
Прикладна механіка |
40 | 50 | 10 | 91 | 81 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
30 | 50 | 20 | 86 | 80 |
|
М
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
20 | 25 | 5 | 51 | 61 |
|
М
|
Автомобільний транспорт |
25 | 50 | 25 | 36 | 62 |
|
М2
|
Економіка |
— | 30 | 4 | 7 |
|
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 30 | 5 | 2 |
|
|
М2
|
Комп’ютерна інженерія |
— | 50 | 13 | 22 |
|
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 25 | 3 | 9 |
|
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 25 | 1 | 9 |
|
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 50 | 8 | 10 |
|
|
М2
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 25 | 6 | 15 |
|
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | 50 | 23 | 18 |
|
|
М2
|
Економіка |
— | 30 | 2 | — |
|
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 30 | 3 | — |
|
|
М2
|
Комп’ютерна інженерія |
— | 50 | 1 | — |
|
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 25 | 7 | — |
|
|
М2
|
Прикладна механіка |
— | 25 | 6 | — |
|
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 50 | 6 | — |
|
|
М2
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 25 | 1 | — |
|
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | 50 | 9 | — |
|
|
М3
|
Економіка |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Облік і оподаткування |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Комп’ютерна інженерія |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Прикладна механіка |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Галузеве машинобудування |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М3
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 1 | — |
|