НПКОНПУ
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Облік і оподаткування |
n/a | 25 | 15 | 38 | 10 |
|
М
|
Маркетинг |
n/a | 25 | 15 | 41 | 11 |
|
М
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
n/a | 25 | 15 | 46 | 11 |
|
М
|
Інженерія програмного забезпечення |
n/a | 50 | 30 | 57 | 33 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
n/a | 30 | 10 | 64 | 20 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
n/a | 40 | 20 | 43 | 27 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
n/a | 65 | 45 | 52 | 27 |
|
М
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
n/a | 40 | 20 | 53 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 10 | 10 | 5 | 0 |
|
М2
|
Маркетинг |
— | 9 | 9 | 8 | 0 |
|
М2
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
— | 10 | 10 | 8 | 0 |
|
М2
|
Інженерія програмного забезпечення |
— | 17 | 17 | 8 | 0 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 6 | 6 | 5 | 0 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 27 | 27 | 7 | 0 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 9 | 9 | 5 | 0 |
|
М2
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 8 | 8 | 7 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М2
|
Маркетинг |
— | 5 | 5 | 1 | 0 |
|
М2
|
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
— | 5 | 5 | 1 | 0 |
|
М2
|
Інженерія програмного забезпечення |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 6 | 6 | 7 | 0 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 6 | 6 | 4 | 0 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 11 | 11 | 7 | 0 |
|
М2
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 10 | 10 | 8 | — |
|
М3
|
Інженерія програмного забезпечення |
— | 21 | 21 | 1 | — |
|